reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Böhmová

Andrea Böhmová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujíma ma množstvo vecí, či tém a rada o nich diskutujem. A taktiež píšem, najmä keď ma niečo "vytočí", alebo naopak, poteší na duši. Tak som ani ja neodolala čaru blogovania... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Praktický návod, ako spoľahlivo identifikovať kresťana

Andrea Böhmová

Praktický návod, ako spoľahlivo identifikovať kresťana

Nuž áno, existujú návody na kadečo. Od návodu, ako si naložiť uhorky, až po návod na obsluhu kombajnu. No ako som tak poslednú dobu zaregistrovala, taký, ktorý by pomohol jednoznačne identifikovať kresťanov sa nikde ešte nevyskytol, iba v rôznych útržkoch na kadejakých blogoch, či hlboko intelektuálnych internetových diskusiách.

  • 27. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 827x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu